Ясна річ, що чим активніше їздити, тим швидше турбіна прийде в непридатність. Але, крім цієї очевидної залежності, є ще кілька корисних порад.
Потрібно охолоджувати турбіну. Чим активніше ви топтали педаль газу тим гарячіша турбіна, тим довше її потрібно охолоджувати. Відкривати капот і обмахувати газеткою не потрібно, обливати зимною водою можна, але тільки себе після інтенсивної їзди (щоб охолодити голову) та (тверезо) подумати. Просто постійте пару хвилин на холостому ходу - масло буде циркулювати в моторі і турбіні і забере надлишкове тепло. Взагалі візьміть за правило перед паркуванням їхати спокійніше, дати можливість та час (заспокоїтись) турбіні.
Після довгого стояння в пробці не прискорюйтесь різко. Ясна річ, що вам хочеться на свободу після ув'язнення в заторі, але пам'ятайте: поки ви стояли без руху, двигун, турбіна і інтеркулер нагрілися, і якщо їх сильно розкрутити, то нагрів буде надмірним або навіть критичним.
Слідкуйте за температуро
...
Читать дальше »